środa, 5 grudnia 2012

6* Czas na zmiany

Witajcie!
Dzisiaj dotarły do mnie moje "andrzejkowe" sukienki- nie ma to jak ekspresowa wysyłka ;P W najbliższym czasie zrobię w nich zdjęcia i Wam pokażę :)
Kolejny raz zdecydowałam się na zmianę koloru włosów i zakupiłam farbę. Na mojej głowie niebawem zagości jasny bursztynowy brąz. Jeśli chodzi o kolor włosów to jestem w tej kwestii bardzo zmienna. Uwielbiam zmiany i na mojej głowie były chyba wszystkie kolory tęczy (noo... prawie ;P). Nie jestem w stanie "wytrzymać" z jednym kolorem dłużej niż kilka miesięcy- nie wiem z czego to wynika. Dzisiaj wieczorem robię sobie moją małą imprezę pożegnalną blond główki :P Jestem ciekawa co wyjdzie z mojego kolejnego eksperymentu, ponieważ nigdy nie miałam okazji wypróbować tej farby- zobaczymy ;)
A Wy lubicie eksperymentować z kolorem włosów? :) 

1 komentarz: